Wednesday, November 2, 2011

林俊杰 & 金莎 - 期待爱 MV (完整版)

2nd Nov, sorry for the more than 2 months hiatus.
My final exam is tomorrow. Wishing myself lucks
With this song... It's an old song but it sneaks out of
My mind occasionally. Kinda nice to hear it once in
A while :) Expect Love By JJ Ling. Enjoy ^^



俊杰:my life 一直在等待
空荡的口袋
想在里面放一份爱
why 总是被打败
真的好无奈
其实我实实在在
不管帅不帅

俊杰 金莎:想要找回来
俊杰 金莎:自己的节拍
俊杰:所以这一次
俊杰 金莎:我要勇敢大声说出来
林俊杰 金莎:
期待期待你发现我的爱
无所不在我自然而然的关怀
你的存在心灵感应的方向
我一眼就看出来
是因为爱

我猜你早已发现我的爱
绕几个弯越靠近越明白

No comments: